- Locatie
De Cultuurschuur (Loggersplein 1, Wieringerwerf)
- Voorzitter
- P. Borst-Koorn
- Toelichting
-
Deze bijeenkomst is openbaar toegankelijk, dat betekent dat iedereen welkom is als toehoorder.
Bent u als accommodatiebeheerder niet uitgenodigd en wilt u wel deelnemen aan het gesprek, kom gerust. Heeft u vragen, neemt u dan contact op met: griffie@hollandskroon.nl. - Agenda documenten
Agendapunten
-
0Vanaf 19:30 uur inloop met koffie/thee en de indeling aan de gesprektafels
-
1Welkom – Petra Borst-Koorn - 20:00
-
2Presentatie Uitgangspunten Nieuw Accommodatiebeleid – Angela Feenstra & Nic Zeegers - 20:02
-
3
- Thema 1 – Wat gaat er goed?
Wat moet liever niet of zeker niet gewijzigd worden? Wat heeft de gemeente prima geregeld?
Welke successen of positieve ontwikkelingen hebben jullie ervaren?
Waar zijn jullie trots op binnen jullie accommodatie of organisatie? Welke samenwerkingen of initiatieven werken goed en waarom? - Thema 2 – Wat kan er beter?
Welke knelpunten ervaren jullie bij het beheer of de exploitatie van accommodaties?
Waar zien jullie uitdagingen in samenwerking met andere partijen (gemeente, andere verenigingen, bewoners)? Wat zou jullie bestuurswerk makkelijker maken?
- Thema 1 – Wat gaat er goed?
-
4Pauze - 20:45
-
5Presentatie Uitgangspunten Sport & Beweegbeleid – Team Sportservice - 21:00
-
6
- Thema 3 – Samenwerking
Hoe verloopt de samenwerking met de gemeente? Werken jullie samen met andere accommodatiebeheerders? Zijn er ambities waarin samenwerking een rol speelt, of zou kunnen spelen? Hoe kunnen stichtingen en verenigingen elkaar versterken? Hoe kunnen we accommodaties slimmer benutten of delen? - Thema 4 – Toekomst
Welke ontwikkelingen zien jullie in de komende jaren op jullie afkomen en welk effect heeft op de (financiële) situatie. Hebben jullie ambities waarbij accommodatiebeheer een rol speelt?
Wat hebben jullie nodig om jullie accommodatie en organisatie toekomstbestendig te maken?
Hoe kunnen we samen efficiënter omgaan met beschikbare ruimtes en middelen?
- Thema 3 – Samenwerking
-
7Terugkoppeling gesprekken door gespreksleiders/-tafels – o.l.v. Petra Borst-Koorn - 21:40
-
8Rondvraag en sluiting – o.l.v. Petra Borst-Koorn - 21:50